Hej med jer

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Hej med jer

Indlæg by ...carina... on Tirs 23 nov 2010, 19:30

Hej med jer Smile

Jeg er 19 ... næsten Smile

Jeg har haft problemer med mad i en årrække nu.. Jeg har haft perioder i den tid, hvor jeg har nogenlunde haft kunne kontrollere det, men den tid ser ud til at være forbi.. Siden sommerferien er det bare gået mere og mere ned af bakke for mig..
Jeg har hidtil klaret mig med en dagbog for at kunne holde hverdagen ud, men det er bare ikke længere nok.. Jeg føler mig så alene, så er virkelig glad for at den her side eksisterer .. Det lyder forkert at skrive det.. at være glad for at denne side eksisterer ... Jeg mener bare.. Jeg er ikke glad for der er flere med disse problemer.., men nu hvor der desværre er, så er det rart at kunne dele sine frustrationer med andre, hvis I forstår... (: ?

Sorry, præsentationen er så kort, men jeg er virkelig ikke god til det der med at præsentere mig selv .. Neutral

...carina...

Antal indlæg : 69

Tilbage til toppen Go down

Re: Hej med jer

Indlæg by Miss J on Tirs 23 nov 2010, 19:34

Hjertelig velkommen I love you

Miss J

Antal indlæg : 1326
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Indlæg by Kat on Tirs 23 nov 2010, 19:51

Velkommen til Smile

Forstår præcis, hvad du mener.. Og ja, er virkelig en skøn side. Håber du bliver glad for at være her Smile

Kat

Antal indlæg : 3236
Geografisk sted : Nordjylland :)

Indlæg by Blueberrybird on Tirs 23 nov 2010, 20:34

Velkommen til, herinde tager det ene ord hurtigt det næste...altså på en positiv måde, man kan være sig selv Smile

Blueberrybird

Antal indlæg : 1848
Geografisk sted : Djursland

Indlæg by KunMig on Tirs 23 nov 2010, 22:50

...carina... skrev:Hej med jer Smile

Jeg har haft perioder i den tid, hvor jeg har nogenlunde haft kunne kontrollere det, men den tid ser ud til at være forbi.. Siden sommerferien er det bare gået mere og mere ned af bakke for mig..

Sorry, præsentationen er så kort, men jeg er virkelig ikke god til det der med at præsentere mig selv .. Neutral

Velkommen I love you

Når du skriver at det er gået ned af bakke for dig, mener du så at du har taget på? Eller tabt dig?

Alle med spise-problemer er velkomne, selv dem der ikke kan skrive en lang præsentation :p

KunMig

Antal indlæg : 612

Indlæg by ...carina... on Ons 24 nov 2010, 16:10

Mange tak til jer alle Smile

Med ned af bakke mener jeg flere forskellige ting.., men jeg har desværre også taget på i vægt Sad Gennem det sidste halve år har jeg bare mistet så meget (den daglige kontakt til min bedste veninde).. og mine fremtidsmuligheder ser sorte ud og det daglige pres fra skolen af.. det er bare blevet al for meget for mig til jeg kan rumme.. Derfor er jeg som sagt virkelig glad for den her side.. Det er for mig en måde at afreagere på (: og søgen efter den kontrol, som jeg virkerlig mangler..

men igen tak for at tage imod mig Smile

...carina...

Antal indlæg : 69

Indlæg by Gæst on Ons 24 nov 2010, 16:56

Velkommen hertil Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 24 nov 2010, 17:02