strålerne bag Solskin

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

strålerne bag Solskin

Indlæg by Gæst on Tirs 23 nov 2010, 20:46

jeg har været on off aktiv herinde i noget tid, men har aldrig skrevet et indlæg... men tiden er vist inde til at præsenterer mig.

jeg er 26 år, har været snot forvirret mht til mad i maaange år.. jeg følger ingen bestemt "stil", men kaster hovedsageligt op i perioder.. Pt er jeg inde i en god periode, men ved også at den hurtigt vender igen...

jeg bor sammen med min kæreste hvilket gør det rigtigt svært...

jeg vil ikke rigtig skrive mere.. håber jeg med tiden bliver lidt mere aktiv herinde..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: strålerne bag Solskin

Indlæg by Anti on Tirs 23 nov 2010, 21:23

Velkommen Smile

Anti

Antal indlæg : 6755
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Indlæg by Kat on Tirs 23 nov 2010, 21:40

Velkommen til Smile

Kat

Antal indlæg : 3236
Geografisk sted : Nordjylland :)

Indlæg by Blueberrybird on Tirs 23 nov 2010, 21:46

Bienvenue Wink

Blueberrybird

Antal indlæg : 1848
Geografisk sted : Djursland

Indlæg by Gæst on Tirs 23 nov 2010, 21:48

Tak alle tre for velkomsten...

synes det er rart at være på et forum hvor I andre mange gange beskriver det tankespin der også er i mit hoved...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 24 nov 2010, 20:14

hej og velkommen til Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 29 nov 2010, 09:51

Velkommen Solskin! Smile

Bor også sammen med kæresten, som ved jeg har været syg før og holder øje med mig, så jeg ved hvad du mener! Det kan være virkelig svært.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 29 nov 2010, 13:17

Solskin skrev:jeg har været on off aktiv herinde i noget tid, men har aldrig skrevet et indlæg... men tiden er vist inde til at præsenterer mig.

jeg er 26 år, har været snot forvirret mht til mad i maaange år.. jeg følger ingen bestemt "stil", men kaster hovedsageligt op i perioder.. Pt er jeg inde i en god periode, men ved også at den hurtigt vender igen...

jeg bor sammen med min kæreste hvilket gør det rigtigt svært...

jeg vil ikke rigtig skrive mere.. håber jeg med tiden bliver lidt mere aktiv herinde..

Velkommen hertil Very Happy

Jeg bor også sammen med min kæreste. Det er ret svært, når jeg svinger mellem overspisning og lidt anoreksi.. Han ved at jeg overspiser, så han gør alt for at stoppe mig med det.. Derfor er det svært at "smugle" mad med hjem, som jeg kan spise, når trangen er størst..Det er super dejligt for min anorektiske side Very Happy (den side kender han intet til)

Nå, men vil bare sige, at hvis der er noget, er du meget velkommen til at skrive, for jeg ved hvordan det er at skulle skjule sine spisevaner.. Jeg har skjult min overspisning for min familie i over 20år.. Det er ikke let, men man lære et kneb eller to..

Endnu engang velkommen hertil Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 29 nov 2010, 15:35

hvor er i søde tøser Smile

Det er rigtig svært hjemme, jeg kan ikke droppe måltiderne (synes specielt aftensmad er det måltid jeg har sværest ved at styre).. + jeg føler han holder øje med alt jeg spiser, så føler mig bare så fed når vi spiser...

han kender ikke til de her tanker, og vil ikke fortælle ham det, for så vil han bare være mere fokuseret på hvad jeg spiser..

besvimede i sommers pga jeg i nogle dage havde spist meget lidt - fik en skideballe af ham og han holdt øje med mig i noget tid bagefter..

og trods jeg prøver er jeg stadig fed - 159 cm og 63 kg Crying or Very sad

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content Today at 02:50

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen