hej med jer :)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

hej med jer :)

Indlæg by Gæst on Tors 02 dec 2010, 22:08

hej med jer Smile

jeg er en pige på 19 fra Østjylland.

Jeg er 192 cm. høj og vejer lige nogle kg. for meget som jeg meget gerne vil have motivation til at tabe Smile

jeg har altid været buttet, også selvom jeg inde for de sidste 2 år har spist så sundt at de fleste af min familie og venner er ved at brække sig over mine kostvaner.

Jeg har altid været dårlig til regning, men nu har jeg fundet Madlog.dk, så nu kan jeg nemt holde styr på de kalorier jeg indtager Smile så jeg er gået i gang med en madlog profil.

Jeg er her for at dele historier og se jer andres erfaringer for sundt men hurtig vægttab og trænet krop.
og måske for at få en "vægt-buddy" senere Smile

håber I tager godt imod mig herinde Smile

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: hej med jer :)

Indlæg by Gæst on Tors 02 dec 2010, 22:14

Jeg er ikke helt sikker på, at dette er det rigtige sted for dig. Vi er syge. Vi kæmper med spiseforstyrrelser. Det er ikke for sjov. Du skriver, at du gerne vil have et sundt vægttab og støtte til dette - hvorfor går du ikke ind på madlogs forum (de har da et, ikke? Ellers har madital i hvert fald!). Der kan du finde, hvad du søger. Jeg er ikke ude på at fortælle dig, at du ikke må færdes på siden, hvilket jo egentlig slet heller ikke er mit job eller noget som helst; jeg vil bare ikke have, at du roder dig ud i noget, du ikke kan overskue.
Håber det giver mening, det jeg har skrevet.
Pas på dig selv I love you

Gæst
Gæst

Hmm?

Indlæg by Gæst on Tors 02 dec 2010, 22:18

Har lige forsøgt at skrive et indlæg, men det er ikke dukket op?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 02 dec 2010, 22:19

xborder, det er højst sandsynligt fordi en anden har skrevet et indlæg samtidigt. Det skal man lige være opmærksom på og så sige ok, hvis man stadig gerne vil poste beskeden...

Gæst
Gæst

Mærkeligt

Indlæg by Gæst on Tors 02 dec 2010, 22:20

Det er altså ikke for at spamme denne tråd, at jeg skriver. Men det ser ud til, jeg ikke kan starte et nyt emne. Eller måske fatter jeg ikke noget som helst af alt dette?
Anyway, er blevet bedt om at skrive et indlæg for at undgå at blive slettet som bruger. Jeg håber, dette er okay. Jeg har ikke så meget at berette. Jeg er indlagt for anoreksi. Har været det i 5 uger. Glæder mig til at komme hjem, men det er en længere rejse. God vind til jer alle - specielt til de, der kæmper for at blive fri for spiseforstyrrelser

Gæst
Gæst

Indlæg by Elana on Tors 02 dec 2010, 22:24

Du skal når du går ind i præsentationer trykke New Tropic, vi gør det for at sikre os bedst muligt fra folk som faker.. Så hvis du vil gøre det sådan? for så kan vi se det når vi tjekkerl.

Elana

Antal indlæg : 6295
Geografisk sted : Sydsjælland

http://kolboetteliv.blogspot.com/

Indlæg by Gæst on Tors 02 dec 2010, 22:37

Fragile: ja det er jeg meget godt klar over Smile
men de vil ikke støtte mig i mine vægttab på de andre sider, og kan se at min madlog er åbenbart langt ude i forhold til hvad de anbefaler på siden.

Jeg er her nok også for at finde ud af om jeg måske har et helt forskruet syn på mad og motion.. burde jeg måske have nævnt, men det er lidt svært synes jeg Neutral

Gæst
Gæst

Indlæg by Anti on Tors 02 dec 2010, 22:39

Velkommen Smile Endelig en bruger der har læst vores regler igennem! Du er fandme en 1'er ud af 15!

Anti

Antal indlæg : 6755
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Indlæg by Gæst on Tors 02 dec 2010, 22:41

Det kan jeg godt se. Hehe, jamen hvis den 'allerede er gal' kan jeg jo ikke sige andet end velkommen til et fantastisk forum. Cool

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 02 dec 2010, 22:42

anti: haha tak tak Very Happy

fragile: hehe tak Smile håber på at lære noget om mig selv ved at være herinde !

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 02 dec 2010, 23:12

Du får lige endnu et velkommen herfra.
Men jeg vil også sige at hvis du spiser sundt og taber dig på den måde, så er dette forum måske ikke det rette. Du skal vide at alle med en spiseforstyrrelse er velkomne her, men vi er nok bange for at folk som ikke er syge, bliver rodet ind i noget de ikke kan styre. Håber du forstår at det er skrevet i en god mening Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 03 dec 2010, 08:10

missbella: Smile det kan jeg godt forstå at I er bange for, men jeg kan se bare her på min 2. dag på madlog.dk at min spise stil er åbenbart langt ude i forhold til det normale.
Så nu har jeg åbnet øjnene lidt op for min spise stil og vil bruge forumet her til også at lære mig selv og min mad at forstå.
Jeg ved ikke om det giver mening?

Gæst
Gæst

Indlæg by mummitrolden on Fre 03 dec 2010, 08:31

Du skal være hjertelig velkommen (så længe du ikke får det værre af at være herinde Smile )

Når du snakker om at dine venner synes det er for meget med dine sunde madvaner, taler du så om en form for ortoreksi eller ANA der går meget op i hvad maden består af?

Jeg går selv meget op i at det jeg spiser er sundt og af god kvalitet (elsker simpelthen at gå på rov i min lokale helseforretning)

PS på dit profilbillede ser du bestemt ikke ud til at veje for meget

mummitrolden

Antal indlæg : 2565
Geografisk sted : Viborg

http://asperger-pige.blogspot.com/

Indlæg by Gæst on Fre 03 dec 2010, 09:36

Du er helt sikkert velkommen Very Happy
Blev bare lige lidt nervøs for dig. Men jeg håber du kan bruge dette forum, og får det du har brug for herfra Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 03 dec 2010, 12:15

Mummitrolden: det har jeg faktisk aldrig tænkt over, det er først for nyligt jeg kom til at tænke over om der var noget galt med mine spisevaner, så jeg har slet ikke lige haft ro i hovedet til at finde ud af om det er ana eller ortoreksi.
Jeg spiser ca. 600 kcal. pr. dag har jeg regnet mig frem til på madlog.dk
og jeg spiser faktisk helst kun af det jeg selv har lavet eller selv har været med til at lave.
Både fordi jeg ved at der er mange der bruger overdrevet meget fedtstof i maden og vælger nemme usunde madvarer fordi det lettest åbenbart haha.
Jeg går da meget op i at min mad gerne må være sund, jeg spiser ikke mc.d. eller andet fastfood, det har jeg ikke gjort i 4 år snart.
Min familie er træt af at lave mad til mig eller spise med mig har de sagt haha, men det er ikke noget vi har tænkt videre over tror jeg..
Jeg har dyrket rigtig meget sport og løb, men jeg har en bindevævs sygdom, så jeg fik en lettere alvorlig knæskade og rygskader som jeg har været til fysioterapi med i snart 5 år, men jeg får snart lov til at starte lidt løb op igen Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by Blueberrybird on Fre 03 dec 2010, 19:56

Velkommen til Smile

Blueberrybird

Antal indlæg : 1848
Geografisk sted : Djursland

Indlæg by Gæst on Fre 03 dec 2010, 21:10