Gammel vin på nye flasker..!

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Gammel vin på nye flasker..!

Indlæg by Gæst on Tors 23 dec 2010, 08:12

Hejsa,

Her får I en lille præsentation af mig.. Jeg har været på ana/mia sider de sidste 5-6 år, så er vel ikke rigtig ny...

Hvem er jeg? Tja, det er jo egentlig et godt spørgsmål...
Jeg er en pige på 24 år. Måler 168, og vejer pt. 48,6 kg. Jeg er på 3. år på uni. og bliver bachelor til sommer.
Det hele startede da jeg var omkring de 15 år - jeg startede i gymnasium og solgte min hest.
Min barndom har været rigtig god, jeg er den sidste af tre børn, så jeg er blevet forkælet og forskånet for en masse ting. Min far har dog altid haft et problem med alkohol, og i lange perioder har han været væk (drukket sig fra sans og samling i 4-5 uger i træk, hvor han har været for fuld til at genkende mig.. og pludselig forsvundet i uger..) Hvis man ser bort fra hans drikkeri (som selvfølgelig har været over halvdelen af tiden..), er han den mest kærlige og støttende far i verden..

Nå men omkring 2002 blev jeg altså syg.. Har altid været slank og spinkel af bygning, men tabte mig alligevel en del grundet anoreksi.. Jeg har flere gange været i behandling for min spiseforstyrrelse, og derigennem har jeg fået diagnostiseret anoreksi, borderline, OCD, kort periode anoreksi med bulimiske tendenser (gav mig en gæld på 20.000 kr.), overtræning, angst og så har jeg været yderst afhængig af efedrin og andre piller....

Jeg er egentlig 'rask' og det er ca. 2 år siden at jeg stoppede på mine sertralin piller... Og jeg spiser godt, og er ikke længere på 500 kcal. diæter.. Jeg får stadig hamrende dårlig samvittighed over mit madindtag, som ligger ekstremt højt sammenlignet med jeres.. jeg spiser dagligt omkring de 1700 kcal. og taber mig stille og roligt..
Men selvom jeg er rask, er tankerne der stadig, især efter jeg i dec. 2008 blev voldtaget....-så jeg flakker imellem at være rask så længe at jeg ikke tager på, og en følelse af tomhed.. Derfor kommer og går jeg lidt.. I perioder rigtig aktiv, og andre perioder helt fraværende.. Jeg er meget splittet, da jeg jo gerne vil fortætte med at tabe mig, men jeg har bestemt ikke lyst til, at leve et liv som jeg gjorde nogle år tilbage..

Nå et lille piv fra mig...

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Gammel vin på nye flasker..!

Indlæg by Anti on Tors 23 dec 2010, 11:16

Velkommen Smile

Anti

Antal indlæg : 6755
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Indlæg by Gæst on Tors 23 dec 2010, 11:43

Velkommen I love you

Lyder som nogle barske oplevelser du har i bagagen...

Gæst
Gæst

Indlæg by Miss J on Tors 23 dec 2010, 12:30

Velkommen I love you

Miss J

Antal indlæg : 1326
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Indlæg by Gæst on Tors 23 dec 2010, 12:41

Velkommen herind til Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 23 dec 2010, 13:56

Pyh, sikke noget med gælden - er lidt i samme skuffe, har hen over sommeren brugt ALLE mine ferie penge på mad + og overspisninger Sad. Jeg veksler mellem atypisk anoreksi og lidt bulimi (jeg kaster ikke SÅ meget op, men bruger min træning, som kompensation for det jeg spiser). Lige nu er jeg dog heldigvis i en "go" periode hvor det er mest anoreksien der er der.

Jeg håber du for noget ud af forumet, ved i hvert fald pigerne er der for dig når du har brug for os Smile.

Well, Velkommen til Very Happy det var egentlig bare det jeg ville sige Smile.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 23 dec 2010, 15:04

Hold da op for en historie.
Hjerteligt velkommen til forumet I love you santa

Gæst
Gæst

Indlæg by Kat on Tors 23 dec 2010, 16:40

Velkommen til Smile

Håber du bliver glad for at være her Very Happy

Kat

Antal indlæg : 3236
Geografisk sted : Nordjylland :)

Indlæg by Gæst on Tors 23 dec 2010, 18:17

Velkommen til Very Happy

Gæst
Gæst

TAK

Indlæg by Gæst on Søn 26 dec 2010, 21:24

Hvor er I bare søde.. Tak for den varme velkomst!
Tror jeg har MEGET brug for at være her efter denne jul Evil or Very Mad Den har ikke været god.. Og den har virkelig tricket mig... Sad

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 27 dec 2010, 14:14

Mange gange velkommen til I love you
Sikke en barsk fortid. Jeg er selv på sertralin grundet OCD og angst. Virkningen er langsomt begyndt at komme. Hvad er din erfaring med pillerne?

Gæst
Gæst

hejj

Indlæg by Gæst on Man 27 dec 2010, 15:17

velkommen til :-)

Gæst
Gæst

sorry det sene svar..

Indlæg by Gæst on Tors 30 dec 2010, 21:09

wannabeperfect: Tja jeg synes, at virkningen var langsom.. Og jeg havde mange bivirkninger.. En enorm gaben, og kløe, træthed og meget meget mere.. Jeg fik en meget høj dosis, for at få dem til at virke.. Men efter mange mdr. synes jeg faktisk at det hjalp! MEGET! De gjorde mig meget mere glade. Jeg fik et mere overskud til livet - for var meget tæt på at opgive må jeg nok indrømme. Mine vredesudbrud blev mindsket væsentligt. Jeg blev mindre voldelig (jeg er også x-selvskader i stor stil...). Men jeg er meget glad for, at jeg tog dem, da jeg den dag i dag kan mærke, at mit hoved er blevet mere normalt..
Hæng i, de skal nok komme til at hjælpe... Jeg troede ikke på det, men jeg ved at de har hjulpet mig..
I love you

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content Today at 05:01

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen