Tilbage igen..

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Tilbage igen..

Indlæg by Gæst on Ons 16 mar 2011, 14:11

Hej piger,

Jeg er tidligere bruger herinde, for lidt under et år siden.. Min profil blev slettet for nogle måneder siden, da jeg var inaktiv herinde. Dengang brugte jeg siden og jer piger rigtig meget, og fandt utrolig meget støtte i jer.

Jeg har fået det godt igen, og er næsten blevet rask, selvom jeg dog aldrig har fået en diagnose på noget. Men men.. Mangler støtten herinde fra jer kan jeg mærke, og har brug for at gå herind nogle gange og føle mig lidt mere normal, da jeg stadig tumler med en masse angående mad og min krop. Mon det nogensinde går væk, selvom man egentlig har det godt nok?
Så også at min gamle dagbog stadig er herinde, det var lidt sjovt at læse.. Smile Kommer nok ikke til at bidrage med så meget herinde, måske skriver jeg i min dagbog i ny og næ, men ellers ikke det vilde..

Håber jeg må være herinde selvom jeg ikke har 100% en spiseforstyrrelse længere Smile

/Padish

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Tilbage igen..

Indlæg by Miss J on Ons 16 mar 2011, 14:34

Hej søde Padish,

du er altid velkommen herinde. Dejligt at høre, at du næsten er blevet rask. Sejt gået Smile .

Knus

Miss J

Antal indlæg : 1326
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Indlæg by Gæst on Ons 16 mar 2011, 14:48

Syntes da absolut der er plads til dig....og kun positivt at du har erfaringer med at komme ud i livet igen. Det er jo ikke noget man bare lige glemmer, så godt hvis du kan finde lidt forståelse herinde.

Men ja del endelig ud af dine tanker og erfaringer om, hvordan du fik det lidt bedre. Ikke at du ikke må skrive om når det bare er noget lort...

Gæst
Gæst

Indlæg by Anti on Ons 16 mar 2011, 19:23

Velkommen tilbage Smile

Anti

Antal indlæg : 6755
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk