nye mig

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

nye mig

Indlæg by Gæst on Man 14 jun 2010, 14:17

Hej

Jeg er ny, det siger lidt sig selv. Kan læse i ikke er så begejstret for nye for tiden :S men jeg skal nok holde mig lidt i baggrunden.

Har haft anoreksi i et år og jeg har også diagnosen. Jeg er 15, og min højde og vægt er ligegyldige, når jeg nu er så ny. Desuden synes ikke jeg har noget spændende at fortælle dér..

Har haft en skidt periode og jeg er stadig i den. Skiftevis selvskade, sult, ædeflip og isolation fra omverdenen...

Jeg hedder desuden SkinnyOnFire fordi jeg har rødt hår, ikke fordi jeg er passioneret anorektiker! Wink

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: nye mig

Indlæg by Gæst on Man 14 jun 2010, 14:38

Velkommen.. Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by Anti on Man 14 jun 2010, 15:03

Velkommen Smile

Anti

Antal indlæg : 6755
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

velkommen

Indlæg by Gæst on Man 14 jun 2010, 15:31

Vi "Gamle" prøver at lære ikke at genneralisere (staves?) hehe så selv om man er ung behøver man jo ikke være wannarexic. Alle er velkomne

Vi vil gerne være en side der støtter hinanden i vores forskellige valg og acceptere særheder. Jeg kan F.eks ikke stave ret godt. Har en længere varende sundhedsfaglig uddannelse så jeg skriver sommetider laaaange indlæg der bliver ret tekniske.

Gæst
Gæst

Indlæg by Kat on Man 14 jun 2010, 17:29

Velkommen Smile

Jeg har overhovedet ikke noget imod, at der kommer nye herind.. Synes kun det er rart, når der komme nogen nye, som kan bidrage med en masse godt herinde. Så jeg synes bestemt ikke du skal holde dig i baggrunden, hvis du har noget, du gerne vil dele med os eller kommentere - det tror jeg kun folk vil være glade for; jeg vil helt sikkert Very Happy

Er ked af at høre, at du har det så dårligt lige nu, men jeg håber, at den støtte du kan få herinde kan være med til at hjælpe dig til at få det bedre..
Håber du bliver rigtig glad for at være her i hvert fald..

p.s. Jeg har også HELT rødt/orange hår (helt ægte Razz) - synes det er super skønt, hehe Very Happy

"Skyggerne lever kun, hvor der er lys"

Kat

Antal indlæg : 3236
Geografisk sted : Nordjylland :)

skinnyonfire

Indlæg by Gæst on Lør 19 jun 2010, 23:08

du minder om en gammel bruger der var herinde før, noget med bjørn eller sådan noget ...

Nå, men jeg synes det lyder som om vi har noget tilfælles. Jeg har fulgt lidt med på sidelinien - er 14 og har været "syg" i 6 mdr. Går til psykolog som mine forældre har tvunget mig til, men vil ikke slippe ana nu hvor jeg har kontrollen. Jeg bor hjemme med mine forældre, men skal på efterskole efter sommerferien og glæder mig meget. Det er kun fordi jeg har taget på jeg må tage afsted og vil tabe det igen, når jeg er begyndt på skolen. Så behøver jeg ikke spise aftensmad med mine forældre. Jeg har én rigtig god veninde men hun forstår ikke rigtig det med maden. Jeg kender ellers ingen med ana, men du lyder lidt ligesom mig... HMM hvad mere er der - ik så meget, jeg er lidt kedelig. Men jeg har også rødt hår Very Happy

nå ja - jeg er 160 og vejer 40 kg - jeg elsker man kan se mine knogler og glæder mig til jeg vejer 35 igen

også hej til jer andre herinde

knus fra maxi

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 19 jun 2010, 23:32

Sys også selv jeg minder lidt om Koalabjørn, hed hun vist? Men har kun læst lidt af hendes dagbog, hun har jo været væk i lang tid? Og hun skrev godt nok meget Shocked

Snyd du vejer 40!! Jeg vejer sgu 46,6, en del mere...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 20 jun 2010, 01:36

jeg har ellers lige taget 5 kg på fordi jeg kom op og skændes med mine forældre. De forstår slet ikke noget som helst og så tvang de mig til at spise og så kunne jeg ikke lade være igen og har spist og spist og spist silent men nu er jeg tilbage på sporet igen. Arbejder du også i en bager - jeg elsker at pille jordbærrene af jordbærkagerne selvom vi ikke må, men de skal jo alligevel smides ud og der er ingen kalorier i jordbær næsten cheers

men sov godt - jeg skal tidligt op fordi jeg har lovet min åndssvage far at hjælpe min lillebror med hans avisrute - i det mindste giver det noget motion

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 20 jun 2010, 02:00

Nej ikke en bager, vasker op i et køkken i en slags restaurent Smile derfor er der jo meget mad, og den er rigtig fed... Ikke særlig rart Sad
Så jeg spiser tonsvis af brød der, fordi det er det vi sælger mest af ];'

Og synd du tog på, men på den anden side, det ville jo ellers ende med indlæggelse??
Og hvor længe var du om at tage de 5 kg på? Hvis jeg må vide det self Razz

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 20 jun 2010, 02:04

to uger ca - jeg tror jeg har et rigtig dårligt stofskifte, men jeg spiste også hele tiden og mine forældre fedede mig op som en lille gris pale og så var jeg i så dårligt humør fordi ham jeg godt kunne lide han valgte en pige som er meget mere formet end mig. Store bryster og stor numse og det har jeg jo ikke. Men nu er jeg bare ligeglad - vil kun være sammen med ana - kender du det?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 20 jun 2010, 02:07

pepsimaxi skrev:to uger ca - jeg tror jeg har et rigtig dårligt stofskifte, men jeg spiste også hele tiden og mine forældre fedede mig op som en lille gris pale og så var jeg i så dårligt humør fordi ham jeg godt kunne lide han valgte en pige som er meget mere formet end mig. Store bryster og stor numse og det har jeg jo ikke. Men nu er jeg bare ligeglad - vil kun være sammen med ana - kender du det?

Hvorfor er vi så ens i situationen?? Suspect det er herre spooky!! Min forelskelse har jeg også lige fundet ud af, kysser på en hollænder Crying or Very sad og jeg tog mine 3 kg på på en uge! Også pga. et skænderi! Og det var var min bedstemor som fedede mig op... Og nu har jeg opgivet at blive rask og er indstillet på et kort liv med Ana. Trist, men sandt Rolling Eyes

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 20 jun 2010, 18:28

Ja det er lidt spooky - også fordi jeg syntes jeg mindede PRÆSICT om koalabjørn - så vi må være 3 meget ens personer???

Idag havde jeg tabt mig 1 kg næsten cheers Ana er min bedste veninde igen!!!

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 20 jun 2010, 19:16

pepsimaxi skrev:Ja det er lidt spooky - også fordi jeg syntes jeg mindede PRÆSICT om koalabjørn - så vi må være 3 meget ens personer???

Idag havde jeg tabt mig 1 kg næsten cheers Ana er min bedste veninde igen!!!
PRAL! Suspect jeg har spist 2400 kalorier... frygter jeg er ved at blive en BED'er, for jeg er kun 15 år gammel, 161 høj og inaktiv?? Min krop har jo ikke brug for alt det lort?!

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010, 22:59

Hej SOF
Har været væk et stykke tid, men er da virkelig overrasket over du har fået indtryk af nye ikke er velkomne!!!? Hvor søren har du læst det??!!! Shocked
Vil i hvert fald sige velkommen til! Håber du kan finde hjælp og tryghed i forrummet!
Knus Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010, 23:01

Hehe, lidt komisk, men SkinnyOnFire er mig Razz historien er lang, men var bange for at vende tilbage fordi jeg havde sagt farvel. Kom så tilbage alligevel Wink

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content Today at 01:28

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen