Præsentation af alfen

Side 1 af 2 1, 2  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Præsentation af alfen

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 05:22

Jeg må hellere få det gjort med det samme, jeg har det med at lave de der overspringshandlinger..

Jeg er 21år, fra København og driver en af Danmarks største blogs.
Jeg lider af anoreksi og det har jeg gjort så langt tilbage jeg kan huske.
Jeg har været i behandling en del gange og venter pt. på nyt behandlings tilbud.
Jeg har ikke vejet mig siden Juni 2011 men vil mene at jeg vejer 44-45kg. Jeg er 162. Min laveste vægt har i mine voksne år været 39 og højeste 59.
Jeg ønsker ikke at vide det præcise tal pt. Jeg ønsker at være tilfreds.

Klokken er ekstremt mange, men til sidst kan jeg vel nævne at jeg fik forumet anbefalet af en veninde jeg kender igennem behandling. Jeg ser frem til at bruge forumet da jeg har gode erfaringer med andre forums og håber på at folk vil tage nogenlunde pænt imod mig :-)

Sidst rettet af Alfe Man 21 nov 2011, 05:47, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Præsentation af alfen

Indlæg by Elana on Man 21 nov 2011, 05:40

Hej Med dig Smile

Og tusind tak for din præsentation, jeg er 100% på jeg ved hvem du er, altså din blog og så har du været på fallen en gang ikke??

Men velkommen til og bliver dejligt at have dig her Smile

Elana

Antal indlæg : 6295
Geografisk sted : Sydsjælland

http://kolboetteliv.blogspot.com/

Indlæg by Skyggeblomst on Man 21 nov 2011, 06:19

Velkommen til Smile

Skyggeblomst

Antal indlæg : 1568
Geografisk sted : Sydjylland

Indlæg by baby27 on Man 21 nov 2011, 06:42

velkommen til siden, alfe sunny
jeg er sikker på at du bliver rigtig glad for at være her flower

baby27

Antal indlæg : 6241
Geografisk sted : nordsjælland

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 07:03

Velkommen til Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 07:13

velkommen til Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 08:04

Husker dig, ligesom Elena også fra Fallen. Rigtig meget velkommem til Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 08:15

velkommen... flower
Jeg nævner hellere ikke nogle af mine tal...vægt, kcal osv og det vælger man helt selv. Håber du finde god støtte herinde!

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 08:16

Åh mange tak for velkomsten piger!

Jeg er skam stadig på fallen, på 4. år. Smile Holder meget af nogle af pigerne derinde, men der sker ikke så meget meget for tiden. Så godt som ingenting.
Det virker til at være et solidt forum I har her, omend at mange virker meget unge, men det er jo ikke deres skyld! Uanset - skønt med aktivitet på et dansk forum.

Jeg kom i øvrigt aldrig i seng.

Gæst
Gæst

Indlæg by Fragile on Man 21 nov 2011, 08:18

Jeg ved også hvem du er - har fulgt din blog dagligt siden sidste december Surprised Hvor er det dog sært pludselig at se dig herinde. Men velkommen til. Smile

Fragile

Antal indlæg : 528
Geografisk sted : København

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 08:18

Augusten - Tak for din velkomst, jeg er glad for at I er så søde. Jeg har ikke noget problem med at nævne det, jeg ved det ganske enkelt ikke selv. Jeg smed min vægt ud i sommers men har desværre fået groft tilbagefald de sidste ca. 2 mdr.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 08:24

Må jeg spørge, hvad din blog hedder?

Du kan se under Off topic med aldersfordelingen herinde... men tror det går fra 13-slut 30 erne. Jeg er en af de unge på 30 år..... Suspect

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 08:25

Fragile - føler mig jo helt nøgen nu, det er også sært! Er det virkelig så let at gennemskue hvem jeg er? Ligner maleriet meget? Jeg må blive bedre til at... nej ved I hvad, det er i orden at I ved det, Jer der gør så. Jeg håber at I vil mig det bedste uanset hvad. Jeg er ret syg i øjeblikket og det skal mine resterende læsere helst ikke vide, og det håber jeg, at I har forståelse for. Der var ramaskrig sidst så har med vilje ikke blogget en eneste linje om alle de kg. der er røget i denne omgang. Folk har nu travlt nok med at påpege det, men jeg vil helst gå lidt stille med dørene, nu hvor jeg har fået så massiv eksponering og ikke mindst læsertal (og sikkert mange unge piger der ser mig som forbillede osv. osv. - hele den sang, som jeg ikke selv synger)

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 08:28

Hej Augusten. Tillykke med de 30 Very Happy (hehehe)

Jeg vil lige se forumet an, inden jeg står frem med min blog. Det ville lidt være, at rive masken af mig selv, da det er en, tja hvad skal man kalde det - "respektiv" modeblog.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 08:30

Alfe skrev:Hej Augusten. Tillykke med de 30 Very Happy (hehehe)

Jeg vil lige se forumet an, inden jeg står frem med min blog. Det ville lidt være, at rive masken af mig selv, da det er en, tja hvad skal man kalde det - "respektiv" modeblog.

Helt ok det forstår jeg godt Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by baby27 on Man 21 nov 2011, 08:31

jeg synes at man skal respektere dit ønske om at være anonym - den luksus har alle vi andre jo, så selvfølgelig skal dette også gælde dig, alfe Smile
personligt aner jeg ikke hvem du er, så du kan ihvertfald være tryg ved mig Wink
ydermere kan jeg tilføje at jeg heller ikke kom i seng Rolling Eyes
men har da fået trænet lidt istedet cheers

baby27

Indlæg by Fragile on Man 21 nov 2011, 08:33

Alfe skrev:Fragile - føler mig jo helt nøgen nu, det er også sært! Er det virkelig så let at gennemskue hvem jeg er? Ligner maleriet meget? Jeg må blive bedre til at... nej ved I hvad, det er i orden at I ved det, Jer der gør så. Jeg håber at I vil mig det bedste uanset hvad. Jeg er ret syg i øjeblikket og det skal mine resterende læsere helst ikke vide, og det håber jeg, at I har forståelse for. Der var ramaskrig sidst så har med vilje ikke blogget en eneste linje om alle de kg. der er røget i denne omgang. Folk har nu travlt nok med at påpege det, men jeg vil helst gå lidt stille med dørene, nu hvor jeg har fået så massiv eksponering og ikke mindst læsertal (og sikkert mange unge piger der ser mig som forbillede osv. osv. - hele den sang, som jeg ikke selv synger)

Det kan jeg godt forstå.
Ja, maleriet ligner. Plus du vist nok har det liggende på bloggen? Smile Plus brugernavnet "Alfe". Alene de ting var nok - og da jeg så læste din præsentation, var jeg ikke et sekund i tvivl. Men bare rolig, din identitet er tryg hos mig clown
Og well ja, tillykke med det hele. Men det gør mig så ondt, at dit hoved stadig skal modarbejde dig Neutral Håber at du her kan finde støtte til bedring.

Fragile

Indlæg by mummitrolden on Man 21 nov 2011, 08:37

Hvis det kan glæde dig, så har jeg ingen anelse om hvem du er, hvilken blog du skriver eller hvad fallen er

mummitrolden

Antal indlæg : 2565
Geografisk sted : Viborg

http://asperger-pige.blogspot.com/

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 08:39

Fedt at I forstår! Jeg tænker bare - internettet er jo internettet, det er sgu egentlig rimlig indspist på mange måder og mange piger herinde kender helt sikkert min blog, og det vil lyn hurtigt rygtes, og en fjer bliver hurtigt til en
kylling med skind på, og pludselig hedder det sig i kommentarfeltet i tide og utide at jeg vide er Wiiildt PrO-aNa..... og giver folk sygelige tips til at tabe sig, fordi jeg er syg i hovedet mm. Det magter man jo ikke just.

NÅ.

Motion, åh, det lyder jo mega fornuftigt. Jeg har ikke lavet andet end at glo i min egen akt-indsigt cyclops

Er der i øvrigt nogle der ved hvorfor det ikke virker hos mig, når man slår e-mail notifikation på opfølgning af tråde fra? Og hvad jeg evt. alternativt kan gøre?

x

Gæst
Gæst

Indlæg by Elana on Man 21 nov 2011, 08:42

bare rolig skriver intet på din blog om at du er her eller noget, blev bare overrasket og glad for at se dig her

Elana

Antal indlæg : 6295

http://kolboetteliv.blogspot.com/

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 08:46

Fragile skrev:
Alfe skrev:Fragile - føler mig jo helt nøgen nu, det er også sært! Er det virkelig så let at gennemskue hvem jeg er? Ligner maleriet meget? Jeg må blive bedre til at... nej ved I hvad, det er i orden at I ved det, Jer der gør så. Jeg håber at I vil mig det bedste uanset hvad. Jeg er ret syg i øjeblikket og det skal mine resterende læsere helst ikke vide, og det håber jeg, at I har forståelse for. Der var ramaskrig sidst så har med vilje ikke blogget en eneste linje om alle de kg. der er røget i denne omgang. Folk har nu travlt nok med at påpege det, men jeg vil helst gå lidt stille med dørene, nu hvor jeg har fået så massiv eksponering og ikke mindst læsertal (og sikkert mange unge piger der ser mig som forbillede osv. osv. - hele den sang, som jeg ikke selv synger)

Det kan jeg godt forstå.
Ja, maleriet ligner. Plus du vist nok har det liggende på bloggen? Smile Plus brugernavnet "Alfe". Alene de ting var nok - og da jeg så læste din præsentation, var jeg ikke et sekund i tvivl. Men bare rolig, din identitet er tryg hos mig clown
Og well ja, tillykke med det hele. Men det gør mig så ondt, at dit hoved stadig skal modarbejde dig Neutral Håber at du her kan finde støtte til bedring.

Det er jeg simpelthen så glad for at høre! Tusind tak.
Tja, what can I say...... Jeg ved ikke helst præcis hvad du ønsker mig tillykke med, men hvis du mener kiloene kunne jeg godt have undværet, hvis jeg dog bare havde fået lov til at beholde mit nyfundende (og desværre kortvarrige) gå på mod fra i sommers.. Kunne specielt godt have brugt det nu, hvor jeg faktisk har en hverdag at tage mig af og en helt masse ansvar pga. diverse projekter. Jeg får i den grad brug for held og lykke og støtte (forventer nu ikke noget fra NOGLE), for hver dag lige pt. er ret ud sagt en kamp der skal tages om og om igen...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 08:48

Elana skrev:bare rolig skriver intet på din blog om at du er her eller noget, blev bare overrasket og glad for at se dig her

1 <3

Gæst
Gæst

Indlæg by baby27 on Man 21 nov 2011, 08:50

jeg tror og håber at du vil blive positivt overrasket over folk herinde ift støtte og interesse - bare skriv, og du vil hurtigst muligt få respons fra en eller flere af os Smile

baby27

Indlæg by Fragile on Man 21 nov 2011, 08:52

Alfe skrev:
Fragile skrev:

Det kan jeg godt forstå.

Det er jeg simpelthen så glad for at høre! Tusind tak.
Tja, what can I say...... Jeg ved ikke helst præcis hvad du ønsker mig tillykke med, men hvis du mener kiloene kunne jeg godt have undværet, hvis jeg dog bare havde fået lov til at beholde mit nyfundende (og desværre kortvarrige) gå på mod fra i sommers.. Kunne specielt godt have brugt det nu, hvor jeg faktisk har en hverdag at tage mig af og en helt masse ansvar pga. diverse projekter. Jeg får i den grad brug for held og lykke og støtte (forventer nu ikke noget fra NOGLE), for hver dag lige pt. er ret ud sagt en kamp der skal tages om og om igen...

Mente bestemt ikke kiloene!! Mente den "hæder" du har fået for dit arbejde på det sidste! Nej, det er så trist, at du er blevet fanget ind i anoreksiens spind igen..

Fragile

Indlæg by mummitrolden on Man 21 nov 2011, 08:57

hov glemte helt at sige velkommen Smile

mummitrolden

Antal indlæg : 2565
Geografisk sted : Viborg

http://asperger-pige.blogspot.com/

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 08:59

Velkommen til, Jeg har godt nok heller ingen ide om hvem du er ;p Men det er heller ikke det der betyder noget! Du har min støtte lige meget hvad.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 09:03

Fragile - ja, det er fandme ulykkeligt, hvis jeg selv skal sige det. Og min kæreste aner ikke sine levende råd, og jeg regner med ventetid på behandling på rundt regnet et år, når de finder ud af hvor de vil sende mig hen denne gang. Regner med Stolpegården, men regner som sagt aldrig med nogle eller noget. Tak for din varme velkomst i al fald, det varmer mit lille alfe hjerte.

Mummitrolden - Skidt pyt nu med det, men mange tak i hvert fald!

baby 27 - Det lyder alle tiders. Jeg glæder mig til at afprøve jeres forskellige forumer og naturligvis selv bidrage og støtte dem der har brug for det.

She'isn'tlikeme - Mange mange tak og lige over Razz

Gæst
Gæst

Indlæg by baby27 on Man 21 nov 2011, 09:08

stolpegården skulle være rigtig god - blev dog selv afvist derhenne, og skippet videre til distriktpsykiatrien, da jeg ikke matchede med stolpegårdens behandlingstilbud på daværende tidspunkt, men alligevel var mit kortvarige indtryk varmt og positivt Smile

baby27

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 09:18

baby27 skrev:stolpegården skulle være rigtig god - blev dog selv afvist derhenne, og skippet videre til distriktpsykiatrien, da jeg ikke matchede med stolpegårdens behandlingstilbud på daværende tidspunkt, men alligevel var mit kortvarige indtryk varmt og positivt Smile

Hey twinnie..... Rolling Eyes Embarassed Jeg blev også afvist engang, da de mente at jeg havde andre, for store problematikker der kom i karmbulage med behandling af min spiseforstyrrelse - ved du hvordan deres krav er skruet sammen med hvad man må og ikke må fejle udover? Alle jeg har talt med i denne omgang har sagt Stolpegården, men jeg får tidligst svar (hvilket jo er tidligt nok) d. 2. december, hvad de har tænkt sig at gøre med mig (også distrikt psykitrisk faktisk, som har skulle udrede mig på ny)

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 09:42

Velkommen til Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by LMCB on Man 21 nov 2011, 10:17

Ja, jeg har også hørt godt om Stolpegården.

Velkommen til i hvert fald. Aner ikke, hvem du er, hvad Fallen er for noget og hvilken blog, du skulle drive, men her er du, og her skal du have et kæmpe velkomstkram! I love you

LMCB

Antal indlæg : 4338
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Indlæg by baby27 on Man 21 nov 2011, 10:37

Alfe skrev:
baby27 skrev:stolpegården skulle være rigtig god - blev dog selv afvist derhenne, og skippet videre til distriktpsykiatrien, da jeg ikke matchede med stolpegårdens behandlingstilbud på daværende tidspunkt, men alligevel var mit kortvarige indtryk varmt og positivt Smile

Hey twinnie..... Rolling Eyes Embarassed Jeg blev også afvist engang, da de mente at jeg havde andre, for store problematikker der kom i karmbulage med behandling af min spiseforstyrrelse - ved du hvordan deres krav er skruet sammen med hvad man må og ikke må fejle udover? Alle jeg har talt med i denne omgang har sagt Stolpegården, men jeg får tidligst svar (hvilket jo er tidligt nok) d. 2. december, hvad de har tænkt sig at gøre med mig (også distrikt psykitrisk faktisk, som har skulle udrede mig på ny)

lige præcis, det samme her - har et par andre diagnoser (to personlighedsforstyrrelser), som bla gjorde at jeg var direkte uegnet til deres behandlingstilbud, der på dette tidspunkt primært bestod af gruppeterapi. dette fandt man, at jeg ikke ville få gavn af, tværtimod. jeg havde istedet brug for 1 til 1 terapi, hvilket de desværre ikke kunne give mig fast på stolpegården på daværende tidspunkt. mine diagnoser var simpelthen for tunge ift hvad de kunne tilbyde mig.

baby27

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 10:57

Pinkbutterfly - Mange tak. Det er rigtig sødt af dig/Jer

LMCB - tuuusind tak, og lige tilbage til dig I love you

Baby27 - Jeg er heldigvis sluppet for personlighedforstyrrelse, har mange veninder der er hårdt ramt, til gengæld er jeg diagnoseret maniodepressiv(slem grad), angst og anorektiker. Derudover har jeg haft stofmisbrug, som også har spillet en vigtig faktor. Jeg fik "plads på ventelisten" til riget da jeg vejede 39kg, men blev anulleret (uden at få noget at vide i næsten et år vel at værke) af netop den grund. Har dog ingen misbrug længere (utroligt så klar verden kan se ud)

Gæst
Gæst

Indlæg by baby27 on Man 21 nov 2011, 11:05

kender udmærket til det - har selv maniodepressive træk, og havde en meget nær veninde, der var på lithium pga den diagnose.
jeg er dog kun selv på antidepressiva, hvilket hjælper mig meget. er du også på medicin? tænker bla pga din angst?
ja, det er mærkeligt som man bliver bombarderet med breve, opkald, og møder fra diverse instanser, og pludselig er der bare helt stille i meget lang tid Suspect
inden jeg blev henvist til stolpegården, havde jeg været på dagpsykiatrisk afdeling i miljøterapi på hillerød i et par mdr. men det var dybt forfærdeligt for mig Evil or Very Mad
men derfor kan det jo godt være løsningen for andre Smile

baby27

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 11:35

Nope, jeg tør simpelthen ikke tage medicin pga. vægtøgnings faktoren. Jeg blev tvangs medicineret fra jeg var 17-18, men det ødelægger mit verdensbillede. Samtidig med, at jeg vil utilregnelig, umådelig impulsiv og kom ind i en osteklokke af alt den anti depressive medicin. Så hellere være ved at hoppe ud af vinduet engang i døgnet :-):-):-) Ej, men jeg er bare meget imod medicin - men derfor kan det jo også sagtens virke for andre!

Gæst
Gæst

Indlæg by LMCB on Man 21 nov 2011, 11:38

Åh, så er jeg ikke den eneste, kan jeg høre. Jeg er DØDSENS angst for vægtøgende medicin. What a Face

LMCB

Indlæg by Tigerlilli on Man 21 nov 2011, 11:39

Velkommen til Smile

Tigerlilli

Antal indlæg : 2210

http://MinHemmeligeVeninde.dk

Indlæg by baby27 on Man 21 nov 2011, 11:43

hehe, det kan det bestemt Wink og jeg kan udmærket forstå din frygt. for jeg er ked af at sige det, men den er faktisk hamrende reel. jeg tog selv mellem 20 og 30 kg på, da jeg startede på min medicin. dette skyldtes selvfølgelig flere ting, men medicinen fik et i forvejen fyldt bæger til at flyde over, og jeg blev virkelig fed.
det tog mig meget lang tid og meget hårdt arbejde at smide dem igen!

baby27

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 11:44

LMCB skrev:Åh, så er jeg ikke den eneste, kan jeg høre. Jeg er DØDSENS angst for vægtøgende medicin. What a Face

VIRKELIG OGSÅ mig. Min kusine har taget 40kg på, men anden veninde fra taget 50 på! Det er dog også skizofreni medicin oveni, som virkelig er i den tunge afdeling, men jeg skal IKKE NYDE NOGET

Stiller mig helt på bagben. Kunne aldrig tage en pille der bare havde en lille bivirkning i form af vægtøgning

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 11:46

baby27 skrev:hehe, det kan det bestemt Wink og jeg kan udmærket forstå din frygt. for jeg er ked af at sige det, men den er faktisk hamrende reel. jeg tog selv mellem 20 og 30 kg på, da jeg startede på min medicin. dette skyldtes selvfølgelig flere ting, men medicinen fik et i forvejen fyldt bæger til at flyde over, og jeg blev virkelig fed.
det tog mig meget lang tid og meget hårdt arbejde at smide dem igen!

Åååååhhhhh! Det bekræfter bare så meget min teori! I feel SORRY for you, virkelig, men skide flot at du fik dem smidt igen! Cool sunshine

Gæst
Gæst

Indlæg by baby27 on Man 21 nov 2011, 11:51

mange tak, det var også helt fantastisk!! flower
dog har jeg stadig nogle kilo, jeg vil af med Rolling Eyes
men hvem har ikke det? Wink

baby27

Indlæg by LMCB on Man 21 nov 2011, 11:51

Yes, kender det. Ved hjælp af Mirtazapin'en (antidepressiva) tog jeg også 30 kg. på :S Dem har jeg cirka smidt nu.. men ja..

LMCB

Indlæg by Gæst on Man 21 nov 2011, 11:55

Men piger - VIRKEDE det så? Er i kureret for depression nu eller hvad? Findes lykken virkelig på piller, eller skal jeg ryste endnu mere på hovedet? Synes det er for sindsygt at man kan tage på meget på af nogle tabletter. Det kan sgu ikke være sundt cyclops

Men igen - stærkt gået.

Gæst
Gæst

Indlæg by baby27 on Man 21 nov 2011, 11:57

lige præcis - det er bare en b**ch uden lige.. enten kan man ikke være i hovedet, fordi man ikke er på medicin, eller også kan man ikke være i kroppen, fordi man tager på af medicinen Evil or Very Mad
what to do in case of fire... Rolling Eyes
heldigvis har det tvunget mig til at ændre min livsstil Smile
selvom jeg stadig ryger cigaretter dagligt, og tager stoffer til tider Embarassed

baby27

Indlæg by LMCB on Man 21 nov 2011, 12:01

Nope. Jeg er stadig deprimeret, har stadig micropsykoser, har stadige maniske perioder osv. Piller hjælper ikke en sk*d på mig. Abilify, som jeg får nu, når jeg altså gider tage det, dvs. når jeg ikke har noget imod alle de lortebivirkninger, der følger med, dvs. ikke ret ofte (!), er jeg som en zombie, der taler i vildelse og har den sygeste rastløshed i ben og arme og i hovedet. Det er så slemt. Sad

LMCB

Indlæg by baby27 on Man 21 nov 2011, 12:04

nej, det er ikke i nærheden af at være sundt - men som i mit tilfælde kan det være nødvendigt.
kureret? både ja og nej. depressionen er væk, men det skyldes mange forskellige ting. nu tager jeg kun min medicin som en forbyggende foranstaltning. men personlighedsforstyrrelser kan ikke kun behandles med medicin, og jeg tror ikke på at man kan blive helbredt for det som sådan.
gør det mig lykkelig? nej.
men det gør mig mere rolig, afslappet og stabil, end jeg er uden min medicin.
hvilket betyder at jeg kan få lov til at være glad og rolig i længere tid ad gangen. dog er alt periodevis med mig, og selv på medicin, er jeg ikke arbejdsdygtig.

baby27

Indlæg by baby27 on Man 21 nov 2011, 12:05

jeg har ingen psykotiske tilbøjeligheder, der adskiller min og LMCB´s historie og medicin sig fra hinanden.

baby27

Indlæg by Kat on Man 21 nov 2011, 13:32

Også velkommen fra mig Smile Jeg ved heller ikke lige hvem du er, men jeg håber, at du bliver rigtig glad for at være her..

Og så vil jeg bare lige sige, at jeg tager antidepressiv medicin, og jeg synes det har hjulpet mig en del.. Har taget det siden i sommers men er først her for en måned siden kommet op på "almindelig" dosis, så det skal lige have helt lov til at virke.. Men i hvert fald kan jeg nu lidt bedre overskue verden og at stå op om morgenen.. Og jeg har ikke taget på af pillerne overhovedet.. Så ja, nogle gange er det godt nok at give medicin en chance. Jeg har også været rigtig meget imod det (i 3 år nægtede jeg), men til sidst blev det for meget det hele, så jeg valgte at lytte til min psykiater. Det har jeg ikke fortrudt Smile

Kat

Antal indlæg : 3236
Geografisk sted : Nordjylland :)

Indlæg by baby27 on Man 21 nov 2011, 13:37

hvor er du heldig, kat! Surprised
både jeg, min søster, en ven, samt to veninder, og en kollega tog alle på af antidepressiv medicin.

baby27

Indlæg by LMCB on Man 21 nov 2011, 13:42

Hvor er det dejligt at høre, Kat. I love you

Håber en dag, jeg tør gøre det samme og lytte.

LMCB

Indlæg by Sponsored content Today at 05:01

Sponsored content

Side 1 af 2 1, 2  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen