Hej :)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Hej :)

Indlæg by Gæst on Fre 18 jun 2010, 23:34

Hej med jer. Jeg er en pige på 17 år, jeg er 173cm høj og vejer lige nu 53kg. Hvilket er alt for meget. Har flere gange forsøgt at tabe mig men er aldrig rigtigt kommer i gang. Det går fint den første uges tid, men derefter har jeg bare ikke motivationen. Men den håber jeg i kan støtte mig i herinde. Jeg trænger nemig til at tabe mig en del, først og fremmest til 50kg inden jeg tager på ferie. Derefter vil jeg gerne ned på max 45. Men kan godt se at jeg får en del konkurrence herinde. I er nogen flotte piger Wink

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Hej :)

Indlæg by Anti on Fre 18 jun 2010, 23:44

Velkommen Smile
Nu er du ikke bare en som vil tabe nogen kg vel? For så er det her ikke den rigtige side..

Anti

Antal indlæg : 6755
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Indlæg by Gæst on Lør 19 jun 2010, 09:09

Har først et mål om 3kg på de næste 14 dage, bare for at gå lige så stille igang. Derefter vil jeg gerne tabe omkring 10kg som første mål, og gerne hurtigt. Vil så gerne kunne se mine smukke knogler bag alt der ulækre fedt jeg har nu! Desuden vil jeg gerne have kontrollen over maden.
Ved godt jeg vejer utroligt meget i forhold til jer andre herinde, derfor vil jeg gerne have det til at gå rigtigt hurtigt. Så håber på at kunne finde støttén til den herinde..

Gæst
Gæst

Indlæg by Anti on Lør 19 jun 2010, 09:18

Det jeg mener er, at folk herinde lider af en sygdom (spiseforstyrrelse) og det er ikke en genvej til et hurtigt vægttab. Det var have en spiseforstyrrelse er ikke noget man selv vælger, det er dybt invaliderende at lide af, og ødelægger stort set hele ens tilværelse.
Jeg er lidt i tvivl om, om du bare er ude på at tabe dig hurtigt eller om du har en sygdom. Beklager at jeg skriver det her, men forummet her skal ikke være medvirkende til at lokke unge piger i en dødsfælde.

Anti

Indlæg by Gæst on Lør 19 jun 2010, 11:14

Har ikke fået konstateret ana, da jeg forsøger at skjule det godt. Jeg har før vejet 43kg, men har desværre taget det hele på igen. Denne gang skal det holdes og det havde jeg håbet på at kunne finde inspiration og motivation på denne side. Men hvis i ikke mener jeg er syg nok, kan jeg nok godt finde min inspiration et andet sted :/

Gæst
Gæst

Indlæg by Anti on Lør 19 jun 2010, 11:26

Det var slet ikke ment på den måde, det må du undskylde. Jeg vil bare ikke være årsag til, at nogen bliver lokket ind i noget som de ikke kan kontrollere. Det var bestemt ikke min mening at jage dig væk.
Men velkommen til atter engang Smile

Anti

Indlæg by Gæst on Lør 19 jun 2010, 12:07

Mange tak. Det er godt du er på vagt. Vil virkelig heller ikke være grund til at lokke andre ud i noget Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content Today at 01:26

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen