Velkommen

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Velkommen

Indlæg by Gæst on Lør 19 jun 2010, 16:45

Hejsa velkommen til!
Rart at vide jeg ikk er den eneste tybe 1 diabetiker, som kæmper med en spiseforstyrrelse.
Hvordan får du de to ting, til at hænge sammen, sys fandme det kan være svært
Rolling Eyes
knus

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Velkommen

Indlæg by Gæst on Søn 20 jun 2010, 12:40

filuca skrev:Hejsa velkommen til!
Rart at vide jeg ikk er den eneste tybe 1 diabetiker, som kæmper med en spiseforstyrrelse.
Rolling Eyes
knus

Jeg har ikke sukkersyge, men er det ikke noget m i kan tage mindre dodis af medecin for at blive slankere? syns jeg har hørt noget om det, eller er det kun når man er type 2?? Er bare nysgerrig.

Gæst
Gæst

Indlæg by fedekath on Søn 20 jun 2010, 12:48

Pink-personality skrev:
filuca skrev:Hejsa velkommen til!
Rolling Eyes
knus

Jeg har ikke sukkersyge, men er det ikke noget m i kan tage mindre dodis af medecin for at blive slankere? syns jeg har hørt noget om det, eller er det kun når man er type 2?? Er bare nysgerrig.

jo på længere sigt kan man godt blive slankere ved det. Det er dog en rigtig dårlig ide. Lægerne vil hurtigt opdage pga. skide langtids blodsukkerprøver. Og man bliver også utroligt træt og dårlig af det.
Men det fungerer sådan her: Man SKAL have insulin for at kunne optage kulhydrater. Uden insulin kan man ikke det. Lader man være med at tage insulin, men stadig spiser massere kulhydrater, kan man ikke optage dem, ens blodsukker vil være alt for højt.
men som sagt meget dårlig idé.
Prøv at søg på Diabulimia, så kan du finde mere om det Smile. (forklarede det måske lidt indvilklet Embarassed )

fedekath

Antal indlæg : 1237
Geografisk sted : Nordjylland

Indlæg by Gæst on Søn 20 jun 2010, 19:03

ved dårligt reguleret diabetes kommer der rigtig mange følgesygdomme, som ingen ønsker sig.. jeg er sikekr på i godt ved det piger, men minder jer og andre om det alligevel. den sygdom skal man ikke lege med!

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content Today at 01:25

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen