Fat Ask..

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Fat Ask..

Indlæg by Gæst on Søn 18 jul 2010, 22:19

Hej, jeg er ny her. Jeg har ikke nogen speciel historie, hele mit liv har bare handlet om mad og vægt. Opkastinger, sultekure, piller og ædeflip finder stadig sted, og har gjort det i 11 år.

Jeg er ligesom resten af jer, der er dog en forskel.. Jeg er en dreng.
Jeg har holdt øje med forummet i et par måneder, men har ikke turde blive medlem. Jeg søger egentlig bare nogle søde mennekser at skrive med. Kan ikke dele mine tanker og følelser med mine venner i virkeligheden, alt de vil snakke om er piger og sex, og det er ikke lige mig. Og grunden til det er nok at jeg er homoseksuel.

Jeg er meget åben for jer, men jeg holder bare ikke til at skulle leve i skyggen, og ikke komme ud med mine tanker og følelser mere. Jeg er åben for spørgsmål, og jeg vil med glæde støtte jer.

Mit navn er Ask, jeg er 17 år gammel. Jeg er 185 høj og vejer 55kg. Jeg er et kolosalt monster der bare ønsker at forsvinde.

Tak fordi i gad give jer tid til at læse.

Ask

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Fat Ask..

Indlæg by Gæst on Søn 18 jul 2010, 22:24

Ej jeg slog en baglæns kolbøtte, da jeg så du var dreng! Shocked og at du er homoseksuel. Jeg synes du er skide hamrende sej!! cheers at du står ved dig selv. Og nu samler dig mod til at blive en del af en stor flok høns x) haha, jeg håber ikke vi skræmmer dig væk I love you

Håber du finder støtten du har brug for og føler dig accepteret. Ved godt jeg svarede ret hurtigt, men jeg er opdateret Razz

Knus Koala Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 18 jul 2010, 22:28

Velkommen til Ask I love you
Jeg synes det er så sejt at du er så åben - og dejligt der endelig er en dreng der tør give sig til kende. For tror der er nogle der kigger med, men som netop ikke tør blive medlem.

Håber virkelig du finder den støtte, du lyder til, at have manglet ude i det virkelig liv. Varme tanker herfra og glæder mig til at se noget mere til dig herinde I love you Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 18 jul 2010, 22:29

Hej min skønne Ask.
Endelig tog du dig sammen, og nossede dig herind.
Det var på tide! Har jo været herinde og ventet på dig.
Klem, Hazel.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 18 jul 2010, 22:31

det er bare så fedt. du er så åben. håber du finder hjælp og støtte herinde.
og velkommen Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 18 jul 2010, 22:32

Jeg har det på samme måde som Koala - jeg nærmest hoppede af noget lignende glæde! (:

Det er så genialt at du er dig selv, Thump up!

Fedt at du har taget dig mod til at komme ind i vores såkaldte 'hønseflok' !
Det er med al respekt herfra og et hjertelig velkommen til skal du i hvert fald også have (:

Må du finde al den støtte du har brug for.

Klem Victoree

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 18 jul 2010, 22:35

Ej tak tøser.Smile Det er virkelig rart at føle sig velkommen! Very Happy Jeg glæder mig til at komme i gang, og måske lære jer lidt bedre at kende.Very Happy

-Ja Hazel mus, undskyld du skulle vente. Det tog sin tid, men nu er jeg her! Cool

Gæst
Gæst

Indlæg by Kat on Søn 18 jul 2010, 22:55

Ogsaa velkommen fra mig Smile

Som de andre synes jeg ogsaa det er vildt sejt, at du staar frem - jeg vil ikke blive overrasket, hvis der kommer en del flere drenge de næste uger, nu hvor du har meldt dig paa banen. Jeg tror nemlig ogsaa, at der er flere, som kigger med - og til Jer vil jeg bare sige, at I selvfoelgelig ogsaa er mere end velkomne Smile
jeg haaber du finder den stoette du har brug for, og at du vil dele dine tanker med os - paa den maade bliver siden saa meget bedre Smile
Jeg har absolut ingen fordomme - hverken om dig som dreng med en spiseforstyrrelse eller pga. din seksualitet.. Saa du skal i hvert fald ikke være bekymret for at blive "doemt" af den grund fra min side..

"Skyggerne lever kun, hvor der er lys"

Kat

Antal indlæg : 3236
Geografisk sted : Nordjylland :)

Indlæg by Gæst on Søn 18 jul 2010, 23:00

Tak søde! Smile som sagt, så er det så dejligt at man er så velkommen, og i virker alle sammen så søde og imødekommende.Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010, 09:20

Du får også lige et velkommen til herfra. Som de andre piger har nævnt, synes jeg også det er rigtig fedt med en dreng blandt alle tøserne herinde Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by Blueberrybird on Man 19 jul 2010, 10:41

Kan vist ikke rigtig sige noget de andre "høns" ikke allerede har sagt Wink
Så super stærkt du er "sprunget ud" herinde, og jeg håber også du kan få støtte og luft for alle de frustrationer du må have liggende i sindet.
Kan kun forestille mig at det må føltes endnu mere tabu at snakke om den slags som fyr ude i "det virkelige liv"...desværre... Rolling Eyes

Blueberrybird

Antal indlæg : 1848
Geografisk sted : Djursland

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010, 20:18

svarer du ikke lige på fon, sødde (:

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010, 20:57

Velkommen Ask Very Happy Det bliver da ultra lækkert med en fyr herinde^^ Jeg håber der kommer flere efterhånden. Men alt starter i det små, så det er super skønt at du tog det første skridt.

Gæst
Gæst

Indlæg by fedekath on Søn 25 jul 2010, 15:14

velkommen til! I love you
fedt at du er så åben Smile

fedekath

Antal indlæg : 1237
Geografisk sted : Nordjylland

Indlæg by Gæst on Søn 25 jul 2010, 15:16

Velkommen.
Håber du bliver glad for det herinde Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 28 jul 2010, 19:58

Hej Ask. Smile
Og velkommen til.
Det er jo super fedt, at en fyr har meldt sig på banen. Hvilket flere allerede har påpeget.
Jeg vil bare sige, at hvis du en dag får lyst til at pub crawl'e et par gay bars på Gran Canaria, så vil jeg virkelig gerne med. Smile For der findes ikke noget bedre.

Held og lykke med det hele. Håber du finder det, du evt måtte mangle her. Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content Today at 01:29

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen