Hej, enelleranden...

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Hej, enelleranden...

Indlæg by Gæst on Søn 08 aug 2010, 20:59

Hej (:
Jeg kaldes annie, men mit internet alias er 'enelleranden' (hvilket jeg har stort set overalt. Hvis du ser en 'enelleranden' er det 90% sikkert det er mig). Jeg har valgt dette navn fordi det beskriver mig ret meget. Jeg er jo bare enelleranden. En pige i mængden, en eller anden ude i mængden. Ikke et ental. Jeg er ikke hende pigen. Jeg er bare en eller anden. Svært at forklarer, men meget nemt at forstå ikke sandt? Du ved vel godt hvad jeg mener. Det håber jeg ihvertfald. Det er ihvertfald meningen.
Så jeg har haft anoreksi i ret lang tid. Så længe jeg kan huske har jeg synes jeg var klam, ulækker, en fed ko. Det seneste år har jeg gjort noget ved det. Spist mindre og mindre, søgt mere og mere om det. Men jeg er vel ikke en rigtig anorektiker endnu, jeg har ikke fastet mig selv.

Så min livshistorie er vel at jeg har været på hospitalet, og fået en kronisk sygdom. Omvendt rækkefølge selvfølgelig. Siden da har jeg ikke kunne lavet så meget gymnastik og motion, og så har jeg været klam, og trøstespist tit. Nu er jeg blevet fed og klam på grund af det. Det var derfor jeg valgte at gøre noget ved det.

Så grunden til jeg egentlig melder mig ind her er fordi jeg her imorgen mandag går på kur (jeg gør det ikke idag da jeg er hjemme hos min fantastiske kæreste). En meget stram kur sammen med min veninde som jeg lærte at kende igennem ana. Hun er helt fantastisk. Efter 14 dage har vi begge valgt at faste, og derefter foresætte kuren. Jeg kunne godt tænke mig at skrive alting ned, samt få lidt respons (: Det ville være super super dejligt. Jeg har lige nu et BMI på 19,9 (sommeren har været hård pale ), og jeg vil blive ved med at have det under 20!!! Jeg vil IKKE være en fed ko mere! Jeg vil være skinny!!
Jeg har dog været meget federe pale

Jeg vejer 52 kilo Mad
Og er 160 høj.
14 år.
Og en fed klam ko.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Hej, enelleranden...

Indlæg by xStinepigen on Søn 08 aug 2010, 21:20

Hej og velkommen til Very Happy

Og husk at du ikke bare er en eller anden i mængden der kunne undværes.. du er dig og det er der ingen andre der der - du er noget specielt!Smile

Velkomstkram fra mig clown

xStinepigen

Antal indlæg : 271

Hej (:

Indlæg by Gæst on Søn 08 aug 2010, 21:25

Mange tusind tak, det betyder en hel masse (:

Desværre har jeg bare haft for mange erfaringer der har bevist det modsatte (:

Gæst
Gæst

Re: Hej, enelleranden...