Endnu en sommerfugl.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Endnu en sommerfugl.

Indlæg by Butterfly on Tors 26 aug 2010, 22:10

Hej piger (og drenge?).
Jeg har luret en del på dette forum blandt mange andre pro ana/mia sider, og nu besluttede jeg mig så for at joine jer for at få støtte til at genvinde kontrollen.
Jeg er 14 år gammel og er i ambulant behandling på Risskov, for atypisk anoreksi, og har været det siden april. Jeg har haft en spiseforstyrrelse længe før - for to år siden begyndte jeg at sulte mig selv en lang periode og begyndte så at få trøste- og overspisninger en endnu længere periode, hvilket selvfølgelig resulterede i vægtøgning. Ved juletid besluttede jeg mig for at det skulle være slut med at være et flæskebjerg, så jeg gik på slankekur og tabte på 4-5 måneder 25 kilo - det beviser hvor fed jeg var.
Da jeg var tyndest vejede jeg 45 kilo og var døden nær, jeg er kraftigt bygget, og nu vejer jeg skræmmende 54.7. Jeg er 171 cm høj.
Jeg er begyndt at stikke fingrene i halsen efter spisning og optrapper gradvist min motion for at undgå at mine forældre bliver mistænksomme.
Please, hjælp mig.. det er utrolig angstprovokerende at se så meget fedt på kroppen.

Butterfly

Antal indlæg : 1669
Geografisk sted : Århus

Tilbage til toppen Go down

Re: Endnu en sommerfugl.

Indlæg by Gæst on Fre 27 aug 2010, 11:21

Hejsa (-:
Velkommen du skønne pige. (:
Jeg går også i ambulant behandling i Risskov, så jeg kan
godt snakke med.. og er også 14 år (:
Nå men jeg håber du kan bruge siden og det bliver
super godt for dig.. (: