Fragile.. the newbie

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Fragile.. the newbie

Indlæg by Gæst on Lør 04 sep 2010, 22:51

Så tror jeg, det er på tide, at jeg præsenterer mig selv efter at have fulgt med her på sidelinjen i et par dage Smile

Jeg er 16 år gammel - 171 cm høj, vejer 54 kg. Har tidligere været nede på 47 og vil rigtig gerne derned igen! Jeg har svært ved at sige om jeg har anoreksi, men mit forhold til mad er i hvert fald ikke normalt... jeg sulter mig selv, og får så occasionally ædeflip. Lige for tiden lever jeg dog rimelig stabilt af 7-800 kcal om dagen, og det har jeg gjort i to måneders tid nu, så jeg vil sige, at jeg er inde i en god periode!

Jeg har ikke rigtig nogen spændende historie at fortælle om mit liv. Jeg har haft en ganske almindelig barndom og opvækst, aldrig haft nogen issues... Indtil for et par år siden altså, hvor et eller andet fik mig til at indse, at min krop er helt forkert, at jeg er fed og bør tabe mig. Siden da har det eskaleret, hele mit liv handler om mad, mine tanker kredser om det uafbrudt; jeg kan ikke slippe den obsession. Lige for tiden går jeg heller ikke i skole, jeg er sygemeldt med en "atypisk depression", hvad det så end betyder, så ud over min sport (er eliteidrætsudøver) foretager jeg mig ikke rigtig noget. Det forekommer mig, at livet engang havde en del mere farve, men hvordan det helt nøjagtig plejede at føles, kan jeg vist ikke længere genkalde mig... alting er lissom anderledes nu.

Men altså. Her er jeg. Newbie i jeres forum. Jeg glæder mig til at lære jer at kende I love you

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen