Umuligus, That's me...

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Umuligus, That's me...

Indlæg by Elana on Man 25 okt 2010, 16:11

Hey tøser..¨

Nu har jeg luret herinde i et stykke tid og haft en bruger i en uges tid. Har haft en spiseforstyrrelse i over 10 år, selvfølgelig i nogen perioder nemmere end andre. Men det har været BED, dog er jeg nu begyndt at få mere kontrol og fået Bulimiske tendenser til tider. Er det okay at være herinde selvom ens diagnose er BED?

Elana

Antal indlæg : 6295
Geografisk sted : Sydsjælland

http://kolboetteliv.blogspot.com/

Tilbage til toppen Go down

Re: Umuligus, That's me...

Indlæg by Gæst on Man 25 okt 2010, 16:23

Det syntes jeg ihvertfald!
Velkommen fra mig Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 25 okt 2010, 16:30

Jeg kan ikke se der er noget galt i at du er her, vi har jo allesammen problemer med mad på den ene eller anden måde, så velkommen til I love you

Gæst
Gæst

Indlæg by Blueberrybird on Man 25 okt 2010, 16:53

Bestemt da, ordet spiseforstyrrelse er jo et uendelig stort begreb... Så velkommen til Smile

Blueberrybird

Antal indlæg : 1848
Geografisk sted : Djursland

Indlæg by Miss J on Man 25 okt 2010, 17:42

Velkommen til dig I love you

Miss J

Antal indlæg : 1326
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Indlæg by Gæst on Man 25 okt 2010, 17:45

Velkommen herinde til dig Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 25 okt 2010, 18:15

Velkommen til dig!

Gæst
Gæst

Indlæg by Elana on Man 25 okt 2010, 19:10

Tusind tak piger. Nå men så vil jeg da lige fortælle om mig selv. Jeg er en 20 år ”ung” pige. Jeg har som sagt været spiseforstyrret i lidt over 10 år, men faktisk først erkendt det sidste år, hvor jeg så fik diagnosen BED.
Derudover har jeg borderline, social, panik og generel angst, er selvskadende og har rigtig mange selvmordstanker.
Jeg har siden januar 2009 været indlagt i 18 måneder, sidste indlæggelse varede 13 måneder hvoraf 8 af dem i træk var på den lukkede, blev udskrevet for 2 måneder siden efter lange kampe om at komme på bosted hvor jeg fik afslag fire gange. Kom så hjem og endte op på skadestuen med min selvskade hver eneste dag, hvor efter kommunen pludselig efter en indlæggelse på psykiatrisk skadestue hvor jeg havde gjort alt klar til selvmord fandt ud af jeg nok ikke kunne klare at bo hjemme, så jeg flytter i støttebolig i morgen, og må indrømme jeg virkelig ikke har lyst, har ikke længere lyst til at leve ”livet”, som de påstår skulle være så godt. Er mere tryg i min sygdom hvor jeg kan tackle tingene..
Jeg er indenfor det sidste år begyndt at få det meget værre , på den måde at jeg kan flippe i op til 15000 kcal hver dag, er begyndt at kaste op, bruger slankepiller og kan gå i flere dage uden at spise, hvilket jeg aldrig før rigtig har gjort, har kun voldædt uden at gøre andet bagefter end at have det afhelveds til..

Men fra i morgen af skal det være slut!!!! Nu vil jeg have kontrol over maden, ikke flere flips, jeg vil virkelig gerne tabe mig og vise alle at jeg godt kan kontrollere maden, men vil stadig have kontrollen. Så skal bare holde mig under min spærrelinie for hvornår det hele også bare kan være lige meget og jeg så går amok.. Nåå var bare ”lidt” om mig 

Elana

Indlæg by Anti on Tirs 02 nov 2010, 21:58

Hihi.. nu afslørede du jo lige dig selv idag Wink

Så velkommen til Smile

Anti

Antal indlæg : 6755
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Indlæg by Elana on Ons 03 nov 2010, 08:03

Ja du vidste jo godt jeg var herinde Razz

Tak for en god dag Smile

Elana

Indlæg by Gæst on Ons 03 nov 2010, 21:01

Velkommen til Smile

Må jeg spørge om hvad BED er? Smile

Gæst
Gæst

Indlæg by Anti on Ons 03 nov 2010, 22:01

Binge Eating Disorder - overspisning.

Anti

Antal indlæg : 6755
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

.............

Indlæg by Gæst on Tors 04 nov 2010, 11:17

Du er ikke den eneste overspiser - vi er et par eks'er Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 04 nov 2010, 13:32

Elana skrev:Hey tøser..¨

Nu har jeg luret herinde i et stykke tid og haft en bruger i en uges tid. Har haft en spiseforstyrrelse i over 10 år, selvfølgelig i nogen perioder nemmere end andre. Men det har været BED, dog er jeg nu begyndt at få mere kontrol og fået Bulimiske tendenser til tider. Er det okay at være herinde selvom ens diagnose er BED?

Hey Elena..

Jeg har været overspiser i ca 20 år!!! Fra jeg var ca 8 til for ½ år siden Sad .. Min kampvægt var på 95kg!! (jeg er 1,68 høj).. pig pig pig
Nu er jeg blevet afskrækket så meget af at være fed, at jeg har haft ana i knap ½ år nu.. Very Happy Det er super dejligt at føle sig "slank".. selvom der er langt vej igen..

Jeg har aldrig ture at sige noget mht min overspisning, så har aldrig fået en dignose. Har dog altid været 10-20kg overvægtig.. pig pig

Kæmper med "overspiseren", når jeg er træt eller stresset..Det er super svært..
Hvis du har brug for lidt støtte med din BED, så er du meget velkommen til at skrive til mig.. Overspisning er meget belastende.. No

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content Today at 01:27

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen